Sivut

keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Päivä 3 ja syksyragea

Tänään mie vihaan syksyä. Ai miks? Olen haravoinut kädet (melkein) verillä monta tuntia, selkä huutaa notta antakee armoo ja nyt sitten paleltaa ja on hiki vuorotellen. Huomenna en taatusti pääse sängystä ylös. Ihanaa. Saatoin myös astua koiranpaskaan.

Huomasin muuten kylillä käydessä että miun (muka)läskipohjamiestenkengillä ei ole mitään maailman miellyttävintä ajaa autoa. Tähän asti ajanu vaan tennareilla, joten hieman eri tuntuma esim. kaasupolkimeen. Noh, siitä selvisin ja pakko vaan totutella, en nimittäin meinannut koko talvea tennareilla tallustaa. Oisin kuvan tähän laittanu niistä popoista, mutta en pikaisella gööglettämisellä löytänyt kyseisiä kenkiä ja kameran kanssa en jaksa enää tänään heilua. Ehkä ne vielä joskus pääsevät komeilemaan tänne blogiin kuvan muodossa.

----------------------------------------------------

(Ylläoleva on kirjotettu jo eilen, juu jäi vähän kesken)

Minun vanhempani

Äiti ja iskä ovat ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Iskä tykkää luonnosta ja kaikesta siihen liittyvästä, kuten metsästyksestä ja sienestyksestä. Luonteeltaan hän on hyvin rauhallinen ja kärsivällinen, en ole nähnyt iskän suuttuvan kuin ehkä kaksi kertaa elämäni aikana. Eläimiin iskälläni on joku ihme henkinen yhteys tai jotain, koirat varsinkin tulevat välittömästi juttuun hänen kanssaan. Olen aina ollut isin tyttö <3

Äitini on aika....tempperamenttinen ettenkö sanoisi. Ja lujatahtoinen. Mie oon perinyt molempien luonteenpiirteitä, iskältä rauhallisuuden ja äitiltä lujatahtoisuuden (tai itsepäisyyden, miten sen nyt tahtoo ottaa). Äitin kanssa ei tulla aina hirveen hyvin toimeen, meillä on usein eri näkemykset asioista. Suoraan sanottuna äitini on niitä harvoja ihmisiä jotka saavat miun sappeni kiehumaan yli äyräiden. Mutta enpä mie kumpaakaan vaihtais pois!






Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Ensimmäinen rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti