Sivut

tiistai 8. maaliskuuta 2016

Laiska, mutten tyhmä


  1. Niin, ihmiset pitävät miuta tyhmänä, mitä en todellakaan ole. Mie oon vaan laiska, se myönnettäköön. Mie yritän tehä kaiken mahdollisimman helpoksi, joka vaatii miulta nokkeluutta ja olemista askeleen edellä. Osaksi tuo on opeteltua, osaksi miun perusluonnetta. Ja jääräpää kun olen, periks en anna :)

  2. Aluks miulla ei ollut omaa tahtoa, mie luotin ja nojasin muihin. Ajattelin, että muut tietää mitä miun pitää tehä, ajatella, tietää miun oireet ja tunteet. Todella vaikee selittää tätä, mut oli aikamoinen shokki tajuta, et ei kukaan muu tiedä, kun mie ite. Tuntu, et miulle on langetettu helvetin iso vastuu kannettavaks. Ja kukaan ei ymmärrä, taho ymmärtää ja minuu ei oteta tosissaa.

  3. Kylläpäs kuulostaa itsekkäältä ja ylpeeltä, mut mie olen ylpeä itsestäni. Mie oon kuitenkin kulkenu aika pitkän matkan, johon ei moni pystyis. Vihdoin oon päässyt irti tästä perussuomalaisesta nöyristelystä, se on helpottavaa ja erittäin vaikeaa. Silti miulla on jalat maassa, mut olen ruvennut itsestäni tykkäämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti